virus hack

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

خاموش کردن کامپیوتر با وستورات CMD

پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۵۳ ق.ظ
با سلام ؛خاموش کردن کامپیوتر با دستورات CMD


041 kde shutdown bچندماهه پیش بود که آموزشی در سایت قرار داد شد که کاربر به راحتی می توانست با استفاده از یکسری از دستورات کامندی ویندوز را در زمان مشخص خاموش کند . اما نحوه کار در شبکه به چه صورت می باشد و آیا این امکان وجود دارد که کامپیوترهای شبکه را در زمان مشخصخاموش کرد یا خیر ؟


شما با استفاده از دستوری که در این آموزش گفته می شود می توانید سیستم هایی که با سیستم شما داخل شبکه هستند به صورت زمانبندی شده خاموش کنید !


ابتدا کلید های ترکیبی WINDOWS+R را بزنید سپس CMD را تایپ کرده و ENTER بزنید .

سپس محیطی مانند تصویر زیر را مشاهده می کنید .

1

شما می توانید ابتدا در صورتی که نام سیستم های داخل شبکه را نمی دانید با زدن دستور Net viewنام سیستم های داخل شبکه را مشاهده کنید و با زدنPING system NAME ای پی سیستم مورد نظر را پیدا کنید .  

مانند تصویر زیر :

2


البته بعضی موقع ها هنگام گرفتن آی پی یه مشت نوشته نشان میده که به دلیل تنظیماتی است که برای ای پی انجام دادن که با دستور ping آشکار نمیشه .

خوب پس از پیدا کردن نام یا آی پی سیستم مورد نظر می توانید با استفاده از دستور : Shutdown –iنام ای پی یا سیستم مورد نظر داخل شبکه را داده و زمان خاموش شدن را مشخص کنید و بر روی OK کلیک کنید .

مانند تصویر زیر :

3

سپس در صورت اینکه دسترسی شما محدود نباشد در شبکه سیستم مورد نظرتان کاملا صحیح خاموش می شود .

در صورت دیدن خطا پس از زدن دستور خطای مورد نظر را به صورت نظر در این پست ارسال کنید تا دلیلش برای شما توضیح داده شود .

  • محمدامین رئیسی فرد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی